Få hjælp til dine spørgsmål

Hvordan logger jeg ind på min konto?

Med vores nye login system behøver du ikke længere at huske på dit brugernavn og kodeord. Det synes vi er vildt smart. Indtast blot din mailadresse og der vil blive sendt en kode til dig direkte på mail, hver gang du logger ind.

Hvornår modtager jeg min første pakke?

Vi sender din første ordre 1-2 hverdage efter, at din bestilling er lagt. Den sendes som brev, så den kan nå helt frem til din postkasse. Det vil tage Postnord 1-3 hverdage at få brevet frem til din postkasse. Vi sender din første pakke med tracking og du vil derfor ved din første ordre modtage en mail med dit tracking nummer, som du kan følge hos Postnord: www.postnord.dk//track-trace

Hvornår modtager jeg min månedlige pakke?

Din månedlige pakke kan du altid forvente at modtage senest den sidste uge i måneden.

Er måneden gået og har du endnu ikke modtaget din pakke trods rettidig betaling, bedes du udfylde denne formular: Min månedlige pakke er ikke leveret

Da kan vi tage din sag videre til fragtfirmaet og finde en forklaring og en løsning.

Hvordan skifter jeg min valgfri duft?

Du ændrer din duft sådan her:

1. Log ind på din konto i øverste højre hjørne

2. Tryk “rediger abonnement” på boksen med dit abonnement

3. Tryk ‘’skift indhold’’ og vælg din duft

4. Tryk gem øverst til højre

Hvordan ændrer jeg min leveringsadresse?

Du ændrer din adresse sådan her:

1. Log ind på din konto i øverste højre hjørne

2. Tryk “leveringsadresse” i menulinjen

3. Tryk ‘’tilføj ny adresse’’ eller "rediger" på din nuværende adresse

4. Tryk gem når ændringerne er foretaget

Hvor store er de duftrør, som jeg modtager?

Du vil hver måned modtage et duftrør på 10 ml. med et indhold på 8 ml. duft. Det indeholder 120 sprøjt, hvilket svarer til et gennemsnitligt månedligt forbrug.

Hvordan ændrer jeg mit betalingskort?

Du opdaterer dit betalingskort sådan her:

1. Log ind på din konto i øverste højre hjørne

2. Tryk på “betalingsmetode”

3. Du kan nu både trykke "tilføj betalingsmetode" eller "rediger" og opdatere dine oplysninger her.

4. Under "rediger" metoden husk at afslutte med "opdater kort".

Får jeg den samme overraskelse igen?

Nej, vi sørger for, at du nok skal blive overrasket igen og igen, måned efter måned!

Jeg har modtaget et gavekort, hvordan bruger jeg det?

Tillykke med dit nye gavekort - og skønt at blive forkælet med forskellige dufte af sine nærmeste!

For at bruge dit gavekort, skal du købe det abonnement her, der matcher med beløbet på dit gavekort: https://scenty.dk/collections/gavekort-kob

Er det muligt at springe en måned over?

Ja! - du skal blot logge ind på din Scenty konto og trykke ”rediger abonnement” under abonnementer. Gå ned i bunden af siden og tryk "opsige abonnement". Her kan du skippe de måneder, som du har brug for.

Hvordan ved jeg, hvilken parfume jeg har modtaget?

Der står information direkte på duftprøvens glasflaske. Husk, at tage prøven ud af det hvide Scenty etui først. Det gør du nemt ved at dreje på etuiet, som var det en læbestift.

Bliver jeg bundet af mit Scenty abonnement, og hvordan er opsigelsen?

Hos Scenty er der ingen bindinger, kun lækre dufte. Du kan altså nemt opsige dit abonnement via din konto. Det er dog vigtigt, at det gøres før fornyelsen af dit abonnement d. 11. hver måned.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Vi er kede af at se dig gå, men det står dig selvfølgelig helt frit for. Følg disse trin for at opsige dit abonnement:

1. Log ind på din konto i øverste højre hjørne

2. Tryk på "rediger abonnement" under abonnementer.

3. Gå ned i bunden af venstre side og tryk "opsige abonnement"

4. Tryk opsig, vælg en grund og herefter opsig abonnement til sidst.

Når opsigelsen er gennemført, vil du altid modtage en mail med bekræftigelse herpå.

Jeg har stadig brug for hjælp

Frygt ej, send os en mail på support@scenty.dk, hvor vi hurtigt står klar med et svar indenfor 1-2 hverdage.